ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Ν. ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΣΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ 11-3-2023

Η αναχώρηση έγινε στις 7 το πρωί από τα τρένα με κατεύθυνση προς τα μαρτυρικά Καλάβρυτα. Η διαδρομή από το Διακοφτό μέχρι τα Καλάβρυτα είναι μαγευτική και βλέπουμε τις σιδηροδρομικές γραμμές του οδοντωτού και το φαράγγι του Βουραϊκού. Πρώτος σταθμός η Ιερά Μονή της Αγίας Λαύρας όπου έγινε η συγκέντρωση των οπλαρχηγών, ευλογήθηκε το λάβαρο από τον Παλαιών Πατρών Γερμανό και ξεκίνησε η επανάσταση του 1821.

Στη συνέχεια πήγαμε στο χιονοδρομικό κέντρο όπου απολαύσαμε τον καφέ μας και το χιονισμένο τοπίο. Κατηφορίσαμε προς τα Καλάβρυτα με ενδιάμεσο σταθμό τον τόπο θυσίας.

Στα Καλάβρυτα επισκεφθήκαμε τον σταθμό του οδοντωτού, τον Μητροπολιτικό ναό, το μουσείο Ολοκαυτώματος, την πλατεία Ελευθερίας και το αρχοντικό της Παλαιολογίνας.

Αφού απολαύσαμε το μεσημβρινό φαγητό μας πήραμε το δρόμο της επιστροφής με μία στάση στην Μονή Μεγάλου Σπηλαίου για προσκύνημα. Απολαύσαμε τον απογευματινό μας καφέ στο Αίγιο και η άφιξη στο Αγρίνιο έγινε περίπου στις 8:30 μ.μ..

Το Δ.Σ. ευχαριστεί τους συμμετέχοντες.