ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Ν. Αιτ/νίας πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή στις 16-17 Μαρτίου στην Θεσσαλία.

Η αναχώρηση έγινε από τα τρένα και μέσω της Ιόνιας οδού, κατευθυνθήκαμε προς τα Γιάννενα. Ολιγόλεπτη στάση πριν την Εγνατία οδό και στη συνέχεια πήραμε το δρόμο για τη Θεσσαλία.

Πρώτος σταθμός για καφέ η όμορφη πόλη της Καλαμπάκας κάτω από τα επιβλητικά Μετέωρα. Στη συνέχεια ανηφορίσαμε για προσκύνημα στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ.

Εκεί ένας μοναχός ο π. Παχώμιος μας περιέγραψε και μας ιστόρησε το ιστορικό της Ιεράς Μονής Βαρλαάμ και γενικά των Μετεώρων και προσκυνήσαμε ιερά λείψανα Αγίων της Ορθοδοξίας μας, που φυλάσσονται στο Μοναστήρι.

Επόμενος προορισμός η Λάρισα, όπου φτάσαμε το μεσημέρι και καταλύσαμε στο ξενοδοχείο. Ελεύθερος χρόνος για περιήγηση στα σημαντικότερα αξιοθέατα της πόλης.

Την Κυριακή το πρωί εκκλησιαστήκαμε στον Μητροπολιτικό ιερό ναό του Αγίου Αχιλλείου (πολιούχου της πόλης) χοροστατούντος του σεβ. Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. Ιερωνύμου. Κατόπιν αναχωρήσαμε για τον Τύρναβο και την Ελασσόνα, δύο σημαντικές πόλεις του νομού Λαρίσης.

Μετά το μεσημβρινό φαγητό, πήγαμε για τον απογευματινό καφέ στην όμορφη πόλη των Τρικάλων, όπου επισκεφθήκαμε το κάστρο, την παλιά πόλη, το μουσείο Τσιτσάνη κλπ..

Ύστερα άρχισε το ταξίδι της επιστροφής και με μια ενδιάμεση στάση φτάσαμε στο Αγρίνιο περίπου στις 10:00 μ.μ..

Το Δ.Σ. του Συλλόγου αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τους συμμετέχοντες για την άψογη τήρηση του προγράμματος, το Grande Tours για την εξυπηρέτηση και φυσικά τον οδηγό, τον κο Βασίλη Καρατσικάκη. Με την βοήθεια της Παναγίας, άλλη μία εκδρομή μας είχε απόλυτη επιτυχία, με σύμμαχο και τον καλό καιρό και την καλή διάθεση.

Σας περιμένουμε όλους και στις επόμενες δραστηριότητες και εκδηλώσεις του Συλλόγου.