ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Ν. ΑΙΤ/ΝΙΑΣ

Ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Ν. Αιτωλοακαρνανίας διοργάνωσε και πραγματοποίησε εκδρομή στις 3 και 4 Μαρτίου 2018 στην κεντρική Μακεδονία.

Η συγκέντρωση των εκδρομέων έγινε στα τραίνα και η αναχώρηση στις 6.30 π.μ. μέσω Ιονίας Οδού. Πρώτη στάση για καφεδάκι λίγο έξω από τα Γιάννενα και στη συνέχεια μέσω Εγνατίας κατευθυνθήκαμε στον πρώτο προορισμό, στα ξακουστά λουτρά Πόζαρ, κοντά στην Αριδαία.

Ένα πανέμορφο και σαγηνευτικό τοπίο μας περίμενε και το θαυμάσαμε, ενώ κάποιοι πήραν και το λουτρό τους στα ιαματικά νερά που υπάρχουν εκεί και είναι ξακουστά για τις θεραπευτικές τους ιδιότητες.

Το μεσημέρι πήγαμε στην γειτονική Όρμα όπου απολαύσαμε το φαγητό μας σε μία από τις ωραίες ταβέρνες που υπάρχουν εκεί και περίπου στις 3.30 μ.μ. αναχωρήσαμε για την Έδεσσα. Αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο, περιηγηθήκαμε στην πανέμορφη πόλη της Έδεσσας όπου θαυμάσαμε τους ονομαστούς καταρράκτες, το κανναβουργείο και πολλά άλλα αξιοθέατα.

Το πρωί της Κυριακής εκκλησιαστήκαμε στον μητροπολιτικό Ι.Ν. Αγίας Σκέπης και ακολούθως αναχωρήσαμε με προορισμό το χιονοδρομικό κέντρο του Καϊμακτσαλάν σε υψόμετρο 2.030 μέτρα. Εκεί απολαύσαμε τον καφέ μας και το πανέμορφο χιονισμένο τοπίο με πολλούς σκιέρ να έχουν κατακλύσει το κέντρο.

Επόμενος προορισμός η Σιάτιστα, μια κωμόπολη ξακουστή για τα γουναράδικα και με μεγάλη ιστορία. Μετά το μεσημβρινό φαγητό, περπατήσαμε στα σοκάκια και τους δρόμους της Σιάτιστας και προσκυνήσαμε στον Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής, ο οποίος σύμφωνα με επιγραφή ανοικοδομήθηκε το 1677 και ιστορήθηκε το 1679. Επίσης στη Σιάτιστα μας εντυπωσίασε το λαογραφικό μουσείο της Τατιάνας Ντέρου.

Επόμενος σταθμός το Μέτσοβο για καφέ και περιήγηση και στη συνέχεια αναχωρήσαμε για την πόλη μας, όπου φτάσαμε περίπου στις 9 μ.μ. σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Με την βοήθεια του Τριαδικού Θεού, άλλη μια εκδρομή του Συλλόγου μας ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, αφήνοντας τους φίλους μας που ήτανε μαζί μας ευχαριστημένους.

Το Δ.Σ. ευχαριστεί όλους όσους συμμετείχαν και τους περιμένουμε και στις επόμενες εκδηλώσεις και εκδρομές μας.