ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

Στις 25 – 26 Μαΐου ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Ν. Αιτ/νίας πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή στο νησί της Κέρκυρας.

Η αναχώρηση έγινε το πρωί του Σαββάτου από τα παλαιά Κ.Τ.Ε.Λ.. Αφού απολαύσαμε τον καφέ μας «εν πλώ», κατά την διαπεραίωσή μας από Ηγουμενίτσα προς Κέρκυρα, αποβιβαστήκαμε στο νησί και κατευθυνθήκαμε στο όμορφο «Αχίλλειο», όπου θαυμάσαμε το μέγαρο της «θλιμμένης πριγκίπισσας» Ελισάβετ με την εκπληκτική αρχιτεκτονική του και τους ωραίους του κήπους.

Στη συνέχεια, αφού γευματίσαμε στις όμορφες Μπενίτσες, καταλύσαμε στο ξενοδοχείο μας, στην όμορφη περιοχή «Κανόνι», με θέα το Ποντικονήσι και την διπλανή γραφική νησίδα με την Ιερά Μονή Παναγίας Βλαχερνών.

Το απόγευμα, ύστερα από την ξεκούρασή μας, επισκεφθήκαμε την γοητευτική πόλη της Κέρκυρας, όπου υπήρχε άπλετος χρόνος να απολαύσουμε τα καντούνια της, τις πανέμορφες πλατείες της, τα ιστορικά της μνημεία και την εξαιρετική αρχιτεκτονική της.  Αργά το βράδυ, ύστερα από την ελεύθερη βόλτα μας, επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο.

Την επόμενη ημέρα, μετά το πρωινό μας, αναχωρήσαμε ξανά για την πόλη της Κέρκυρας, όπου υπήρξε ελεύθερος χρόνος να την δούμε και με φως. Αφού προσκυνήσαμε το σκήνωμα του Αγίου Σπυρίδωνα, του μεγάλου Αγίου και πολιούχου της Κέρκυρας και περιηγηθήκαμε ελεύθερα στην όμορφη πόλη, πήραμε τον δρόμο για την  Παλαιοκαστρίτσα, ένα τοπίο ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους.

Εκεί επισκεφθήκαμε την ομώνυμη Ιερά Μονή της Παναγίας (Παλαιοκαστρίτσας) με το εξαιρετικό της μουσείο όπου φιλοξενούνται βυζαντινά και μεταβυζαντινά κειμήλια εξαιρετικής τέχνης. Αφού θαυμάσαμε την εκπληκτική θέα και γευματίσαμε δίπλα στην διαυγέστατη θάλασσά της, πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Επιβίβαση στο καράβι και αποβίβαση στην Ηγουμενίτσα. Νωρίς το βράδυ ήμασταν στο Αγρίνιο μαζί με τις καλύτερες αναμνήσεις.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες και εύχεται να ξαναβρεθούμε όλοι σε νέες δραστηριότητες.