Εκδρομή πανηπειρωτικού συλλόγου στη Μάνη

Ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Νομού Αιτωλοακαρνανίας πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή στη Μάνη 25 και 26 Σεπτεμβρίου 2021.

Ξεκινήσαμε από τα τρένα  στις 6:30 και μετά από μία στάση  για καφέ φτάσαμε μεσημέρι στην πρωτεύουσα της Μάνης την Αρεόπολη. Εκεί επισκεφθήκαμε το Βυζαντινό μουσείο, την πλατεία Αθανάτων, το αρτοποιείο της μηλιάς (με παράδοση 200 χρόνων) και προσκυνήσαμε στον Ιερό Ναό Αγίων Ταξιαρχών του 17ου αιώνα. Μετά την περιήγηση δοκιμάσαμε τις ντόπιες νοστιμιές στο μεσημβρινό μας φαγητό.

Το απόγευμα επισκεφθήκαμε το γειτονικό Οίτυλο  με τους 67 πετρόκτιστους  παραδοσιακούς πύργους, τα πολλά κάστρα και τις βυζαντινές εκκλησίες  και απολαύσαμε τον καφέ μας. Στη συνέχεια αναχωρήσαμε για το Γύθειο, όπου διανυκτερεύσαμε και γνωρίσαμε την παραδοσιακή Κωμόπολη της Λακωνίας.

Το πρωί της Κυριακής, μετά το πρωινό, φύγαμε για να γνωρίσουμε τα υπόλοιπα μέρη, με πρώτο σταθμό τον Κότρωνα που φημίζεται για τις πεντακάθαρες παραλίες.

Μετά κατηφορίσαμε και φτάσαμε στον Γερολιμένα περνώντας μέσα από γραφικά χωριουδάκια. Ο Γερολιμένας (ιερός λιμήν) είναι ο ομορφότερος οικισμός της Μάνης. Αφού απολαύσαμε το τσιπουράκι ή το ουζάκι μας ανεβήκαμε για το ξακουστό σπήλαιο Διρού που είναι από τα καλύτερα σπήλαια του κόσμου.

Τελειώνοντας την ξενάγηση στα σπήλαια πήγαμε για φαγητό στο Λιμένι, έναν όμορφο παραθαλάσσιο οικισμό. Μετά το φαγητό πήραμε το δρόμο της επιστροφής για το Αγρίνιο με ενδιάμεση στάση για καφέ στην Τρίπολη όπου φτάσαμε περίπου στις 10:30.

Το Δ.Σ. ευχαριστεί τους συμμετέχοντες στην εκδρομή μας και υπόσχεται νέες εξορμήσεις και άλλες εκδηλώσεις στο μέλλον.