ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ

Ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Ν. Αιτωλοακαρνανίας πραγματοποίησε στις 12 – 13 Οκτωβρίου 2019 διήμερη εκδρομή στον νομό Πιερίας.

Η εκδρομή ξεκίνησε το πρωί του  Σαββάτου από τα τρένα με πρώτη στάση για καφέ λίγο έξω από τα Ιωάννινα. Περίπου στις 12:30 φτάσαμε στο Δίον όπου μας περίμενε η ξεναγός μας για ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο, αλλά και στο μουσείο με τα καταπληκτικά ευρήματα.

Στη συνέχεια πήγαμε στο γραφικό Λιτόχωρο όπου απολαύσαμε το γεύμα μας και από εκεί φύγαμε για το ξενοδοχείο μας στην παραλία Κατερίνης. Το απόγευμα περιελάμβανε επίσκεψη στην πόλη της Κατερίνης μέχρι το βράδυ και επιστροφή στο ξενοδοχείο.

Το πρωί της Κυριακής μετά τον εκκλησιασμό στον Ι. Ν. της Αγίας Φωτεινής επισκεφθήκαμε την Ιερά Μονή του Αγίου Διονυσίου του εν Ολύμπω που βρίσκεται  στους πρόποδες του όρους Όλυμπος και πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό προσκύνημα με μεγάλη ιστορία.

Μετά από ένα καφεδάκι στο γειτονικό Λιτόχωρο, το μεσημέρι καταλήξαμε στον Πλαταμώνα για το μεσημβρινό γεύμα δίπλα στη θάλασσα. Το απόγευμα η στάση για καφέ έγινε στην γραφική Καλαμπάκα κάτω από τους βράχους των Μετεώρων και η επιστροφή μας στο Αγρίνιο στις 10 περίπου το βράδυ.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες και υπόσχεται ότι θα συνεχίσει την διοργάνωση εκδρομών και άλλων εκδηλώσεων το προσεχές διάστημα.