ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΑ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ

ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ  ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΑ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ

ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΠΑΝΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Ν. ΑΙΤ/ΝΙΑΣ

Ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Ν. Αιτ/νίας διοργάνωσε και πραγματοποίησε ημερήσια εκδρομή στα Ζαγο­ροχώρια την Πρωτομαγιά. Εκατό μέλη και φίλοι του Συλλόγου επιβιβαστήκα­με σε δύο λεωφορεία και αναχωρήσαμε στις 7:00 με κατεύθυνση και προορισμό τα ονομαστά Ζαγοροχώρια.

Πρώτος σταθμός το χωριό Ασπράγγελοι όπου ξεκουραστήκαμε πίνοντας τα καφεδάκια μας στην πλα­τεία του χωριού. Στη συνέχεια πήγαμε στους Κήπους, όπου επισκεφθήκαμε το λαογραφικό μουσείο του Αγά­πιου Τόλη, αφού στη διαδρομή θαυμάσαμε τα ξακου­στά πέτρινα γεφύρια.

Επόμενο χωριό το Κουκούλι. Επίσκεψη στο τοπικό λαογραφικό μουσείο Λαζαρίδη και προσκύνημα στην εκκλησία Κοιμήσεως της Θεοτόκου που χρονολογείται από το 1788.

Το μεσημέρι φτάσαμε στο Τσεπέλοβο, όπου απο­λαύσαμε το μεσημβρινό μας γεύμα και προσκυνήσαμε την εκκλησία του Αγίου Νικολάου, που χρονολογείται από τον 18ο αιώνα.

Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς τον Ελαφότοπο όπου επισκεφθήκαμε το λαογραφικό μουσείο Οικονομίδη .

Τελευταίος σταθμός τα Άνω Πεδινά, όπου υπάρχει η Ιερά Μονή Ευαγγελίστριας από το 1973. Εκεί η μοναχή Ευφημία, μας καθήλωσε με την αναλυτική περιγρα­φή του ιστορικού της μονής.

Αφού χαρήκαμε τον απογευματινό μας καφέ στην πλατεία του χωριού, πήραμε το δρόμο της επιστροφής με άφιξη στην πόλη μας περίπου στις 10 το βράδυ.

Το Δ.Σ. ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες στην εκδρομή.